beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2014

Nytt kapitel

Av Becca - 30 oktober 2014 17:15

Jaha...
Grät i floder i går men jag vet att jag tog rätt beslut.

Varför kan jag inte få bort känslan över att det snart är slut?!
Jag menar; Jag har ju honom kvar hos mig, jag kommer bara sluta rida och avbryta inridningen
Men ändå känns det som att... det snart är över.
Frågade mig själv om jag var redo...
Nej, men vad fan ska jag göra?

Låg kvar LÄNGE i sängen och tänkte igenom allt innan jag slutligen tog mig upp.
"Jocer... Älskar dig otroligt mycket... nu sätter vi punkt och vänder blad, right?"
Han bara tittar på mig men det räckte för att veta att han känner likadant.
Greppar tag i Kieffer-sadeln och bär upp den till huset.
Värken i armarna och ryggen kamouflerade för smärtan i hjärtat...
Tog upp Hubertus-sadeln också...
Vill jag verkligen det här?
Varför gör jag så här?
Om jag ångrar mig kan jag väll bara bära tillbaka sadeln?
Svar:
Nej men jag måste
För Jocers bästa
Nej... nu drar vi streck och lämnar det här bakom oss
...
Vem försöker jag lura?! Jag kommer aldrig glömma ridturerna med Jocer!
Men jag är rätt fine med det...

Pluggar in hörlurarna och går ner till vårat hus nere på byn
Det gamla huset får mig alltid att slappna av.
Man är liksom aldrig ensam? Man känner att något är där men bara... som en vakt ya' know?
Svårt att förklara men så är det..
Så efter att ha rensat tankarna VET jag att jag har gjort rätt...

Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards